Tuesday, April 9, 2013

No caption

若然你問我
今年嘅願望
我會話
我希望我嘅生活
可以平淡D

係尼幾個越月
其實我睇清楚好多耶

D人
我認為我好信任嘅人
我認為好錫我嘅人
我以為好愛我D某些人
原來只不過如此

一切變得好恐怖

有幾愛?
真係好想問佢地

係唔係可以愛一個人愛到
喺背後去做咁多無謂嘅小動作
然之後去重傷佢
講一套
做一套

好啦
事情被我發現之後仲可以死口唔認

無所謂
我忍

好啦
我退後一步
但你確認為你贏咗

咁得啦
你繼續
但對於我
我放棄
你繼續你嘅遊戲
我無咁嘅閒情奉陪


No comments:

Post a Comment